вторник, 22 декември 2015 г.

Здравейте приятели, Както вече ви обещах, в края на всеки етап от програмата Bio-In, която аз стартирах преди 9 дни, ще ви разказвам възможно подробно за моите усещания и състояния, през които аз преминавам през тези 4 месеца на моята промяна на промяната на моето качество на живот с програмата Bio-In Vision.
Днес е последния ми ден от първия етап на програмата БиоИн – DIGESTICO ( Дайджестико)
1.Какво представлява този етап? Той има за цел да прочисти храносмилателния тракт и да подготви организма за следващият етап от програмата – приема на синбиотиците. 2.Какви са предимствата ? - Предотвратява развитието на патогенни бактерии - Стимулира моторната функция на червата - Потиска симптомите на заболяване на стомашно-чревния тракт ( подуване, дискомфорт,запек,болка) - Извежда токсините - Подобрява функцията на черния дроб и секрецията на жлъчката - Стимулира разграждането на мазнините 3. Всички натурални съставки са опаковани в капсули от растителни вещества Съставки: • Артишок листа • Пъщърнак корени • Черна ряпа корени • Спирулина • Кориандър семена Този етап се състои от 9 дни. Употреба: По 3 капсули на ден, през първите 3 дни. По 2 капсули на ден през следващите 3 дни. По 1 капсула на ден през следващите три дни. Една опаковка съдържа 18 капсули в алуминиев блистер. Моя резултат от този етап: Какво се случи с мен, по време на този етап, какви усещания имах, това искам да ви споделя. През първите 3 дни, усетих че с лекота ми се пиеше повече вода. Изпивах по 3 л изворна вода на ден. С лекота ходех до тоалетна, запека е проблем при мен. Чувството на ситост ме впечатли. Нямах онази настървеност към храната, както до този момент. На 3-я ден вечерта ме заболя силно главата отпред на челото. Повече от 7 години, нито веднъж не съм имала главоболие! Давах си сметка, че това е реакция на организма и не се притесних, нито смятах да вземам болкоуспокояващи. Този дискомфорт трая не повече от час и половина - така и не засякох времето. Но, както беше се появило, така и изчезна. Това ме накара да се усмихна и да си кажа – ахаааа, Биоин действа! Нали ви обещах подробно да ви разкажа? На 4-я ден усетих едно парене и топлина, който излизаше от гърлото ми… Тя излизаше дълбоко от гърдите ми. Дъхът в устата ми се промени. Аз усещах как токсините излизаха от мен и това усещане беше през целия ден , като на няколко пъти ми заостряше вниманието. Не, това не беше болка, просто усещане, защото аз си бях поставила за цел да се набюдавам и изследвам. На 7-я ден, през нощта, се събудих от силна болка – това бяха онези познати криза на моята дископания. Нали съм ви казвала, че това е мой проблем от 20-годишна. Мислех, че съм ги забравила тези болки, защото те наистина отшумяха, от както ползвам продуктите на Vision и през тези 8 години не съм имала нито една криза.Но, сега през нощта аз си ги припомних. Когато реших да се обърна остра болка ме сряза и аз не можех да мръдна. Това помня, но всичко беше за кратко, защото отново съм заспала и на сутринта нищо не ме болеше.Тази сутрин се събудих и реших да проверя как са килограмите ми. В началото на 9-я ден, кантара сочеше минус 1 кг. Ами това е с първия етап Дайджестико на 4-месечната програма Bio-In by Vision! Утре продължавам с втория етап - Синибиотик + Антиоксиданти, който етап е 21 дена. Продължавам да се наблюдавам и да следя моите усещания и състояния и ще ви информирам в края на етапа. PS: Следя редовно моето състояние, като се тествам с VIPRofes и виждам промяна във функционалността на органите и системите на моя организъм. Имам повече енергия, тонус и лекота в костите, кръста, гърба,колената. Моя проблем е с костите – гърба, кръста, плексит в раменната област, колената и лявото рамо, затова аз избрах едната възможност – Bonekare, която е насочена към подобряване усвояването на калций, магнезий и други минерали, стимулира образуването на колаген, подобрява костната структора и растежа на клетките. PPS: Нали ви казах, че програмата Биоин дава възможност за избор. Всеки според желанията и според проблемите, може да избере: Първо, избираш по пол - за мъж или за жена. После имаш възможност да избереш два от 4 основни проблема: кости, имунитет, алергии и устната кухина. Аз избрах Bonekare ( за костите) и Respiratory sistem ( за имунитета).
PPPS: Не мога да не ви кажа и това, че заедно с програмата получих и специален календар, където ми е обозначено кой ден какво да пия, кога да го пия и възможност да си отбелязвам, така че да вървя правилно по програмата, а не да забравям или да се чудя, къде се намирам през всичките тези четири месеца. Този календар ме кара да се чувствам наистина специален човек. Самата програма така е измислена и създадена, че наистина да се чувства човек специален, богоизбран. Специален сайт на Биоин дава постоянно нова информация и подкрепа от лекари, учени, специалисти. Там са събрани хора, които също са в тази програма, споделят своите резултати, задават въпроси, общуват помежду си. Всеки ден на електронната си поща аз получавам напомняне и там има едно красиво и кратко изречение: Продължавайте да се храните правилно, бъдете активни и пийте не по-малко от 2 литра вода на ден! Споделете вашия опит с програмата Bio-In! Толкова за сега. Преминаваме към втори етап на програмата и ще разказвам за Sinbiotics wich Аntioxidants. До скоро! Следвайте ме. -

1 коментар:

БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ, ДА РАЗГЛЕДАТЕ БЛОГА МИ.
ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ОСТАВЯТЕ ВАШИТЕ КОМЕНТАРИИ И ВЪПРОСИ, НА КОИТО ЩЕ ТЪРСИМ ОТГОВОР ЗАЕДНО.