четвъртък, 14 юни 2012 г.

Radmila Pelovska СПОДЕЛИ РЕЗУЛТАТ: Здравейте колеги и съмишленици на Вижън! С радост искам да споделя един здравен резултат - жена на 47г.,живееща в Япония, имаше поставена диагноза Рак на гърдата със заснето образувание от 30 мм. От години тя се е подлагала на традиционно лечение и лъчетерапия в тяхна болница,но явно неуспешно... След като се довери на нас и невероятните продукти, тя спазваше програма с много на брой продукти и в големи количества от началото на Март 2012г. Преди броени дни разбрах,че туморното образувание е изчезнало!!! Благодарна съм,че партнирам с качествена и толерантна компания като Вижън!

3 коментара:

  1. Ради, благодаря за резултата, който сподели на блога. Ще се радвам, да поместиш и твоя личен резултат.

    ОтговорИзтриване
  2. - Преди няколко месеца изследванията ми показаха много високо ниво на «лошия» холестерол - над 9, съчетано с високо кръвно налягане, което имах от години. Личният лекар ми предписа стандартните в такива случаи лекарства. Веднага, след като започнах да ги пия, се почувствах още по-зле - боляха ме краката, оттоците по тялото ми бяха невъобразими. Спрях лекарствата, и започнах да търся по-добра алтернатива сред натуралните продукти. Започнах да приемам БАД Vision LCBalance - сутрин и вечер по една таблетка след хранене (таблетките са дъвчащи, изключително приятни на вкус).

    Само след няколко дни започнах да се чувствам все по-добре, и по-добре:) Звучи като приказка, нали?

    Но е самата истина - болките и оттоците изчезваха, чувствах се жизнена, като че ли и килограмите ми намаляха.

    Ентусиазирана от резултата, започнах да приемам и други Биологично Активни Добавки от Класическата серия на Vision.

    На следващия профилактичен преглед изследванията ми показаха ниво на «лошия» холестерол - малко над 6! Кръвното налягане също започна да се нормализира.
    Продължавам периодично да приемам БАД LCBalance, като редувам и останалите продукти от Класическата и Директна серия на Компания Vision, в резултат на което се чувствам и изглеждам добре:) Пожелавам го на всеки!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ, ДА РАЗГЛЕДАТЕ БЛОГА МИ.
ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ОСТАВЯТЕ ВАШИТЕ КОМЕНТАРИИ И ВЪПРОСИ, НА КОИТО ЩЕ ТЪРСИМ ОТГОВОР ЗАЕДНО.