петък, 17 август 2012 г.

(6 гласа, рейтинг: 5) Оксана М., възраст: 30 , Русия , Оренбург От раждането, страда от кожни заболявания: диатеза, екзема, атопичен дерматит, псориазис. До 25-годишна възраст на фона на хормонално лечение в организма започва разрушителни процеси: бъбреци, черен дроб, затлъстяване, изтощително заядлив сърбеж, подуване на кожата на тялото, включително лицето, обезобразен с рани, белези. Не помогна по никакъв начин. Най-авангардните и иновативни методи на лечение, включително и нетрадиционни. Понякога иска леко подобрение, но не за дълго. В крайна сметка ми предложиха II група инвалидност. На 5 юли 2000 г., аз започнах да приеме продукт визията на компанията, надявайки се поне известно подобрение. Отне Detox, антиоксидант +, Пакс + Hromvital +, през първия месец започна силно влошаване, но на прилагане на тази маз на базата на антиоксиданти + и Millenium гел и допълнително използване на всички добавки и Classic Hit линия на "анти-стрес комплекс" (Hyper, Mystic, passilat, Reven) бързо възстанови здравето си. Още през ноември 2000 г., е изчезнал слабост, кожата е напълно изчистено, стават меки, здрави, и по-късно изчезна дори трайни ужасни белези. В момента, аз съм като продукт на компанията за превенция. Нисък поклон и благодаря на компания Vision!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ, ДА РАЗГЛЕДАТЕ БЛОГА МИ.
ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ОСТАВЯТЕ ВАШИТЕ КОМЕНТАРИИ И ВЪПРОСИ, НА КОИТО ЩЕ ТЪРСИМ ОТГОВОР ЗАЕДНО.