неделя, 3 февруари 2013 г.

Резултати с Вижън Казвам се Светлана Здравкова от град Шумен и съм на 47 години. В момента живея в Испания.Ето моя резултат: Прекарах много тежка операция през 1990 година, тогава бях на 25 години. Апандисит сраснал за черния дроб, спукан с перитонит. За да изчистят перитонита ми вкараха 14 антибиотика. След първата операция имам още две,къса ми се ципата, която държи червата (получи вентрация). От антибиотиците получих косартроза на тазобедрените стави, дископатия, лумбална невралгия, изобщо всичко що е възможно като болести по костите и най-важното, алергия към лекарства. Не можех да пия абсолютно никакви лекарства. Търпях си болките без да мога да пия обезболяващи. На 25 години бях една развалина. Ходих по профилакториуми, но ефекта беше временен. За тези продукти чух от сестра ми. Племенника ми получи пъпна херния на година и четири месеца. Лекарите се мъчиха да я приберат с лейклопласт, но не можаха и казаха, че единственият изход е -операция. Намира се една дама, която разказва на сестра ми, че има 100% натурални и 100% безвредни продукти, които са помогнали на нея и ако не помогнат на детето-то няма да му навредят. Сестра ми започнала да му дава и след месец и половина пъпчето се прибрало. Развълнувана, тя ми се обади и ми каза за резултата. Сестра ми ме заведе на презентация на тези продукти и там видях невероятни резултати. Гледах и не вярвах. Но в един момент си казах-"ами, ако това е истина?" Взех решение да ги пробвам. Лекарите казаха, че след перитонита няма да мога да забременявам. И наистина 12години не бях ползвала противозачатъчни. Преди операцията имах 2 деца така , че проблем със забременяването изобщо нямах. Започнах да пия продукти. За около 6,7 месеца си реших костните проблеми и продължих да ги ползвам за профилактика. На 10я месец имах всички признаци на бременност.Направих тест, оказа се положителен и така се оказах бременна на 39 години. Когато казах на лекарите, че смятам да износя детето, те ми казаха, че с тези три коремни операции е невъзможно. През цялата бременност пих детският витаминно- минерален комплекс и бременността ми премина без никакви проблеми. Сега имам малка госпожица, която е на 7 години и е едно прекрасно малко създание, което ни радва с татко и. Ние сме втори брак и когато се събрахме знаехме, че няма да имаме наше дете, но продуктите си свършиха работата. Малката се казва Йоанна- Любов и всеки ден ни учудва с ново. От както е родена пие детския витаминно-минерален комплекс и нямаме никакви проблеми, не боледува. Ходи на училище (тук в Испания тръгват на училище на 3 годинки) без да отсъства. Не знае какво е лекарство. Обикновено, когато децата тръгнат на ясла, детска градина или на училище започват да боледуват често, но ние не. Лично аз от шест години вече не ходя по лекари, не пия лекарства ,чувствам се чудесно и нямам нужда от тях. Не казвам, че нас не ни хваща грип, но ние имаме нашите добавки и с тях буквално за часове пресичаме грипа. сега пием продуктите за профилактика и се чувстваме в отлично здраве.Това се превърна в моя основна работа, сега помагам, на хората да бъдат ЗДРАВИ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ, ДА РАЗГЛЕДАТЕ БЛОГА МИ.
ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ОСТАВЯТЕ ВАШИТЕ КОМЕНТАРИИ И ВЪПРОСИ, НА КОИТО ЩЕ ТЪРСИМ ОТГОВОР ЗАЕДНО.