четвъртък, 16 юни 2011 г.

ХРОНИЧНА УМОРА


Асен Янакиев 28 год.

февруари 7th, 2009 Публикувано в Възрастни
asen_yanakiev1гр. София
Проблеми със здравето: Страдах от хроничнаумора, психично пренапрежениеизносен хрущялпод капачката на лявото коляно, сенна хрема по рождение. Кожата на лицето ми има тенденции къмизсушаване, белеше се на люспи в областта на скулите.
Приемани продукти: Започнах да приемам цялата гама БАД на VISIONгел „MILLENIUM“козметика „TRIOVITAL“колана MAGIK BELTджинси VISION 3000.
Резултати: Още на втория месец забравих за умората и напрежението. Сега имам много тонус, енергия, спокойствие. Не съм боледувал от 2001 година. Проблемите в гръбначния стълб, коленните, тазобедрените стави и глезените, в следствие на професионален спорт, вече почти са изчезнали. За 8 месеца (от август 2000 год. до април 2001 год.) се възстанови износен хрущял под капачката на лявото ми коляно (не можех да изкачвам стълби, а сега вече тичам). Възстанови се и частично разкъсана ставна връзка в същото коляно. След 1,5 год. употреба на продуктите алергията ми вече не ме притеснява. Реших проблемите с кожата на лицето си.
Тези продукти дават здраве и връщат желанието за живот!„.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ, ДА РАЗГЛЕДАТЕ БЛОГА МИ.
ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ОСТАВЯТЕ ВАШИТЕ КОМЕНТАРИИ И ВЪПРОСИ, НА КОИТО ЩЕ ТЪРСИМ ОТГОВОР ЗАЕДНО.