четвъртък, 16 юни 2011 г.

АСТМА


Гергана Янакиева – 50 год.

февруари 7th, 2009 Публикувано в Възрастни
gergana_ianakieva2gergana-ianakieva_1Гергана Янакиева – 50 год. 
гр. София
Проблеми със здравето: Имахастма на алергична основа (професионално заболяване), автоимунно заболяване “Еритема нудозум”миомаколкото три месечна бременност, астигматизъм,остеопороза 2ра степен,мигрена, болки в главата при промяна на времето, проблеми с бъбреците (камъни и пясък в двата бъбрека), болки по целият гръбнак, плексит, честиангини и пневмонииПроблемна кожа на лицето с чести обриви
Приемани продукти: Цялата гама БАД на VISION.
Резултати: Всички оплаквания постепенно отшумяха и изчезнаха.Година и три месеца след като започна да ползвам продуктите на VISION ми направиха пълни изследвания и се доказа, че нямам астма и автоимунно заболяване, астигматизма се коригира. Вече пет години нямам проблеми с бъбреците Симптомите на менопаузата не ме притесняват. Останалите проблеми вече не ме притесняват. Като страничен ефект на продуктите забелязах, че когато започна изчистването на организма ми свалих и 8 кг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ, ДА РАЗГЛЕДАТЕ БЛОГА МИ.
ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ОСТАВЯТЕ ВАШИТЕ КОМЕНТАРИИ И ВЪПРОСИ, НА КОИТО ЩЕ ТЪРСИМ ОТГОВОР ЗАЕДНО.